Marzec, 2011

WPKiW

Czwartek, 31 marca 2011 · dodano: 31.03.2011 | Komentarze 0

PO pracy skoczyłem do parku odświeżyć trasę Silesia Cup i parę innych tras. Plan zrealizowałem w 80%, ale i tak super się jeździło znowu po korzeniach nie martwić się o błoto :) W tym roku nie ma co - będą góry jak nic :)

Po hałdach

Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 29.03.2011 | Komentarze 0

Lasy Kochłowickie - Hałda Kopalni Halemba - Dolina Jamny - Kamionka - Kostuchna - Hałda w Lasach Murckowskich - Załęska Hałda - WPKiW

Pogoda super to trzeba było przetestować najnowszy zakup - kurtkę z membrana Kelly's kupiona okazyjnie z Bikershopie. Trasa to w większości połączenie paru już dobrze znanych szlaków. Od chciałem jak najwięcej zaliczyć terenu. Po drodze spotkanie z para dzików.
Niestety dzisiaj Żony nie udało się wyciągnąć :(
Kategoria Długie wypady

Podróż poślubna

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 28.03.2011 | Komentarze 2

Pogoda od samego rana była super. To wybrałem się z moja świeżo poślubioną Żoną na wycieczkę do parku :) Jako że ślub cywilny wzięliśmy dzień wcześniej to można to nazwać naszą podróżą poślubna :D
W WPKiW mnóstwo ludzi i sporo kolarzy. Widać dużo nowych rowerów :P Kręcenie jak widać było w iście spacerowym tempie. Zajechaliśmy też na dwa gofry: ja wziąłem z owocami i bita śmietaną, a Kochanie ze wszystkim. I dosłownie był ze wszystkim co mieliw lokalu. Ledwo co go zjedliśmy.
Więc słowo ostrzeżenia - bierzcie go tylko jeśli macie dużo wody i jesteście BARDZO głodni.

Praca

Czwartek, 24 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 0

Rano zaskakująco dobrze mi się jechało. W drodze powrotnej wiedziałem już że to za sprawą wmordewindu, kory wtedy był wdupewindem :P
Chciałem jeszcze coś śmignąć w parku, ale oprócz wiatru dzisiaj też coś noga nie podawała.

Jak na krązowniku szos

Wtorek, 22 marca 2011 · dodano: 22.03.2011 | Komentarze 1

W końcu się zmobilizowałem i założyłem na próbę z powrotem gięta kierownicę 630 mm. Z początku super nie było, ale po przesunięciu manetek i hamulców dalej od chwytów jeździło się super. Pedałował się równie dobrze (jeśli nie lepiej) niż na prostej 580. Natomiast zdecydowanie wzrosła kontrola nad rowerem. Dużo lepiej się teraz manewruje u rozgląda na boki.
Co do samej jazdy to z rana spotkałem w parku Adama. Trochę pogadaliśmy w drodze do pracy. Po południu na 3 Stawach złapałem kapcia - kolejnego :/ W czasie zmiany Rafał mijał mnie dwa razy na treningu. Po zmianie bylem nieźle zły, ale trafiłem na Marcina. Akurat jechał po naszą wspólną znajomą ze studiów. Więc razem pokręciliśmy po 3 Stawach i Parku Kościuszki.

Z kronik terminatora Space Marine

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 1

Bujany Konik dalej przebywa u Techmarina Michalusa :( Ubłagałem więc ducha maszyny mego zapasowego pojazdu i wybrałem się na rekonesans sektora parkowego na planecie Typhon Primaris. Wyprawa przebiegała spokojnie. Warunki nie rozpieszczały, ale to żądne wyzwanie dla członka zakonu Krwawych Kruków.
Na obszarze z powodu zawodów ku chwale Imperatora znajdowało się wielu cywilów utrudniających poruszanie się. W śród uczestników był również Kronikarz Ultramarine Wolfik. Chwilę porozmawialiśmy na temat bitwy (derby śląska) jaka odbyła się w piątek pomiędzy Ultramarines (Ruch Chorzów) a siłami chaosu (Górnik Zabrze). Jej wynikiem był Exterminatus na wrogach Imperium (3:0).
Spotkałem również Inkwizytora CzarnąMambę. Wymieniliśmy parę opinii na temat sposobów wzmocnienia ducha maszyny.
Dzisiejsza jazda była bardzo spokojna. Nie natrafiłem na aktywność Tyranidów.

Imperator nade mną czuwał ze swego złotego tronu .

P.S. dla niewtajemniczonych : Warhammer 40000

Praca i do serwisu

Wtorek, 15 marca 2011 · dodano: 15.03.2011 | Komentarze 0

Rano miałem niezły sprint. Średnia wyszła 21,8 km/h z pełnym plecakiem.
Po południu już nieco wolniej. Trasę wybrałem przez las. Ale na odpoczynek czasu nie było. Najpierw do Twomarku w nadziej, że spodenki Endury będą na mnie pasowały - misja zakończona sukcesem :) Potem do domu i do Uni Sportu zostawić rower bo coś strasznie w nim strzela podczas pedałowania.

Na pociski :)

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 13.03.2011 | Komentarze 0

Mieliśmy się rano zgadać z Marcinem gdzie jedziemy. Ale jemu się nie chciało czekać i sam wystartował.
Ja do Marcina dołączyłem w Lasach Kochłowickich i za pierwszy cel wybieramy Chudów - po cichu liczę na miskę pocisków ziemniaczanych :D Na miejscu jednak posucha. Wszystko pozamykane na cztery spusty. Dziwne o tyle, że sporo rowerzystów i motocyklistów było.
Po chwili odpoczynku ruszamy w stronę Mikołowa przez trzy górki. Oj dały mi w kość, ale wszystkie zaliczone bez postojów i specjalnego spowolnienia. Na mikołowskim rynku trafiamy na giełdę staroci. Chodziarz bardziej by pasowała nazwa giełda wszystkiego, bo u jednego sprzedawcy znalazłem dość nowe skarpetki :P
Po rozstaniu z Marcinem jadę przez Dolinę Jamny pośmigać po hałdzie. Miejsce bardzo się zmienia. Szczęście że jeszcze sporo szlaków jest nie zniszczone przez ciężki sprzęt.

Targ staroci w Mikołowie © speed565

niemiecki młynki © wolfik

Popsute tory © wolfik
Kategoria Długie wypady

Praca i tańce

Piątek, 11 marca 2011 · dodano: 11.03.2011 | Komentarze 0

Rano nieco obawiałem się jazdy, bo prognozy były sprzeczne odnośnie deszczu. Ale zdecydowałem się i nie żałowałem.
Rano wiatr standardowo wiał w plecy, to mknąłem jak burza. I dobrze bo i tak byłem spóźniony doi pracy :P
Po południu nie ryzykowałem jazdy pod wiatr i wybrałem trasę przez 3 Stawy, żaby schować się między drzewami.
Po rowerze wieczorkiem jeszcze dodatkowy trening. Czyli godzina dzikich tańców z Moją Karolcią. Oj dzisiaj dało mi to w kość.

Dzień samiczki :)

Wtorek, 8 marca 2011 · dodano: 08.03.2011 | Komentarze 0

Z rana pomimo ujemnej temperatury super się jechało. Na pewno słońce miało w tym swój udział. Po południu pogoda równie ładna, ale koło 17:20 w WPKiW zaczęło się robić już chłodno. Jednak nie da się zapomnieć że to ciągle marzec i po zachodzie temperatura szybko spada.
Dzisiaj nawet jednej pętli pełnej nie zrobiłem, bo trzeba było szybko wracać i kupić prezenty z okazji dnia samiczki :) A trochę ich w moim otoczeniu jest :