Czerwiec, 2009

Praca

Wtorek, 30 czerwca 2009 · dodano: 30.06.2009 | Komentarze 1

Rano az nie wierzyłem ile mam siły. Widać basen dzień wcześniej zrobił swoje. Z powrotem wracałem z moim Słoneczkiem , które po mnie do pracy przyjechało.

Murcki

Niedziela, 28 czerwca 2009 · dodano: 29.06.2009 | Komentarze 0

W planach były góry, ale niestety i tym razem pogoda pokrzyżowała plany i pojechaliśmy z Piotrkiem do lasów Murckowskich.

Piotrek w lesie murckowskim © speed565

Lasek © speed565

Tam jak standardowo już dla tego miesiąca porządnie ubłociliśmy się. Na początku mój bujany konik był dwukolorowy -czerwono czarny. Potem błoto zrobiło się rzadsze i już był tylko brudny :P Początkowo było bardzo pochmurnie, ale około połowy wycieczki wyszło słońce i nad jeziorkiem w Mysłowicach po prostu było wspaniale :)
Po powrocie standardowa wizyta w myjni - jak tak dalej pójdzie to sobie wykupimy karnet :P

Czyściutki zaraz po myciu © speed565
Kategoria Długie wypady

Praca

Piątek, 26 czerwca 2009 · dodano: 26.06.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj w końcu prognozy były na tyle optymistyczne, że można było jechać do pracy. W drodze powrotnej towarzyszyło mi moje Słoneczko, które przyjechało po mnie do pracy :* Pomimo wysokiej temperatury i dość ładnego nieba i tym razem nie obyło się bez burzy z gradem. Na szczęście udało nam się schować i przeczekać.
W WPK spotkaliśmy się z Piotrkiem aby obgadać niedzielną wycieczkę i razem wróciliśmy.

Pszczyna przez bagna

Niedziela, 21 czerwca 2009 · dodano: 22.06.2009 | Komentarze 2

Katowice - Mikołów - Łaziska - Kobiór - Babczyna Dolina - Czarków - Pszczyna - Studzienice (x2:)) - Kobiór - Tychy - Katowice

Piotrek był napalony na góry, jednak pogoda swoje.
Od samego rana było nie ciekawie, ale prognozy zapowiadały się nieźle - miało nie padać :P Zbiórka z Piotrkiem o 9:00 (oczywiście ja się 5 minut spóźniłem :P) i razem na Ligotę na spotkanie z Marcinem. Oczywiście już wtedy musieliśmy się potaplać nieco w błocie jadąc przez las ;]

Na miejscu okazało się że jedzie również z nami nowa koleżanka (dla mnie nowa).

Po drodze do Pszczyny było błoto, jeszcze więcej błota, bardzo dużo błota aż w końcu było go w pizdu :P

Babczyna Dolina © wolfik

babczyna dolina © wolfik

Pełno błota © speed565

Przeprawa © speed565

Nawet trafiliśmy na żołnierza który oczekiwał lada chwila ataku - ach ten efekt zaskoczenia :P

baza rakietowa © wolfik

W drodze powrotnej błota było mniej, ale za to więcej skrzypienia.

ent © wolfik

Dystans wyszedł naprawdę niezły, ale zmęczeni było do niego wprost proporcjonalne.
Kategoria Długie wypady

Test Drive of Manitou Swinger Air X3 SPV

Czwartek, 18 czerwca 2009 · dodano: 18.06.2009 | Komentarze 0

Dystans i czas w przybliżeniu bo znowu kabel od licznika się zerwał :P

Rano jechałem z nadzieją, że będę miał nowy damper. Ku mojemu zdziwieniu kurier zawitał do firmy już przed 9:00 :) A w środku lśniący Manitou Swinger Air X3 SPV (dłuższej nazwy chyba nie mogli dać). Niestety plany aby samemu go zamontowania pokrzyżowały tuleje, które mocno siedziały. Więc w drodze powrotnej zawitałem do Bikershopu. Poszło bez problemu. Nie chciałem ryzykować, że z wkładaniem tulei też będą kłopoty, więc od razu zapłaciłem za zamontowanie (stare tuleje pasowały, a dystrybutor twierdził że nie będą :P). Pech chciał że dopiero w parku spostrzegłem że facet nie założył jednej tulei i trzeba się było wracać do sklepu, przez co straciliśmy z Piotrkiem cenny czas :/ Potem się też okazało, że damper był napompowany do 125 PSI, a serwis twierdził że było 150 :/ Ale i tak udało nam się na korzeniach przetestować zawieszenia - muszę oddać Tore do przeglądu, bo teraz tył chodzi lepiej niż przód :P

Nie mniej Manitou zrobił cudo. Tylne zawieszenie chodzi jak marzenie. Pompuje znacznie mniej niż wcześniej. Pracuje płynnie i nawet z SPV ustawionym na max przelatuje gładko nad nierównościami. Nie ma nawet co porównywać z poprzednim Rock Shox MC. Warto było :)

P.S. Dzwoniłem też do Twomarku bo w końcu mają chyba najwięcej fulli w sprzedażny w okolicy. Usłyszałem że oni nic nie robią przy damperach i je wysyłają od razu do dystrybutora. Nie ma co zawiodłem się - taki sklep a nie potrafią osunąć tulei :/

Praca, WPK i Santa Cruz Piotrka

Środa, 17 czerwca 2009 · dodano: 17.06.2009 | Komentarze 0

Rano standard.
Potem tez standardowo do parku. Piotrek miał ze mną pojeździć, ale miał problemy z odbiorem roweru - korki. Więc towarzyszył mi tylko Axel Rose.
Na sam koniec w końcu miałem okazje zobaczyć Piotrka cudo na dwóch kółkach :) Fajne i naprawdę lekkie :)

Fart za fartem

Poniedziałek, 15 czerwca 2009 · dodano: 15.06.2009 | Komentarze 2

Niby normalna jazda do pracy. Rano wiedziałem że może padać, ale kropienie przeżyje.
Tuz przed wyjściem z pracy skończyło padać. Więc lasem się super jechało, pomimo że było jak w saunie - ciepło i wilgotno. Potem nieco po parku pobujać się na nierównościach. Kiedy w końcu wróciłem do domu po 15 minutach zaczęło lać :P

P.S. Dzisiaj odkryłem mad skill'a mojej torebki podsiodłowej - świetnie sprawdza się jako błotnik żeby tyłek był suchy :D

Jura

Czwartek, 11 czerwca 2009 · dodano: 13.06.2009 | Komentarze 2

Myszków Mrzygłód - Włodowice - Morsko - Podlesice - Drogoszyce - Sokolniki - Pilica - Smoleń - Zegarowe Skały - Ruskie Góry - Ryczów - Żelazko - Śrubarnia - Rodaki - Klucze - Olkusz

To może na jeden browarek :D © speed565

No to wycieczka na Jurę - w końcu :)

W drodze na Jure © speed565

Pogoda naprawdę dopisała. Zapowiadali deszcz, a nam przez cały dzień udawało się go unikać. Rano była dosłownie letnia pogoda - słońce i bezchmurne niebo. Potem przyszło trochę chmurek, ale udawało nam się przed tymi czarnymi uciekać - skutecznie :D

Ja Jurze jak to na Jurze - dużo piasku. Momentami to po prostu 1-2 i mielenie przez wydmy. Ale tego aż tyle nie było i jechało się przyjemnie i nawet się nie gubiliśmy aż tak bardzo :P

Jura © speed565

Wypad udany. Były i zamki, i męczące podjazdy asfaltowe, terenowe i fajne zjaździki.
I oczywiście fajna ekipa :)

Józek in the flash :) © speed565

Prawie cała ekipa, Jozek robi fotke. © speed565

P.S. Teren terenem ale asfalty to tam mają super.

Podjazd © speed565
Kategoria Długie wypady, Jura

Praca i troszke WPK

Poniedziałek, 8 czerwca 2009 · dodano: 08.06.2009 | Komentarze 0

Do pacy i potem chwilkę w Piotrkiem po WPK.

Eksploracja lasu.

Niedziela, 7 czerwca 2009 · dodano: 07.06.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj eksploracja lasów z Piotrkiem. Na sam koniec na jakieś 500 metrów od domu złapał mnie deszcz (prawdziwa ulewa). Na szczęście akurat stałem na przystanku i zakładałem pokrowiec na plecak.
i pewnie bym wrócił do domu suchutki gdyby nie auto i kałuża na drodze. Nie ma to jak być ochlapanym na chodniku :P.