Maj, 2013

Hołda Race - Chorzów

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 2

Wyścig zaczął się z 30 minutowym opóźnieniem. Już na starcie bardzo fajna organizacja. Startujący byli wyczytywani i po kolei wpuszczani na sektor.
Na początku byłem nieco zagubiony. Wszyscy w koło gnali, to ja też. Do tego tłok na pierwszym zwężeniu na szutrze. Po chwili jednak się uspokoiłem i zacząłem jechać swoim, wolniejszym tempem.
Wolniejsze, nie znaczy zawalidroga. Prawie przez cały wyścig wyprzedzałem jednego-dwóch zawodników na okrążenie :) Ba na drugi wyprzedziłem naraz pociąg trzech i to na podjeździe. Wyprzedzony (nie zdublowany) zostałem tylko raz na początku czwartego kółka.
W połowie trzeciej pętli zdublował mnie pierwszy zawodnik. Do końca moich czterech okrążeń było ich jeszcze tylko czterech.

Wynik : 39/70 w EM

Nieźle jak na taką stawkę. Miało być pięć okrążeń, ale z powodu dubla wyszły cztery. Zresztą nie wiem, czy na ostatniej pętli bym już nie prowadził. A tak wyścig w całości z siodełka :)

No i jeszcze nigdy tyle zdjęć tak fajnych nie miałem !!
Podziękowania Jarkowi, Violi i Devilkowi (wydawało mi się że słyszałem jego głos na zjazdach) za doping.

Dojazd wraz z rozgrzewką oraz powrót

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 27.05.2013 | Komentarze 2

W biurze zawodów byłem tak z 2,5h przed czasem. W domu już nie potrafiłem wysiedzieć.
Trochę pokręciłem się z Jarkiem, który swój start miał już za sobą. Spotkałem też Devilka, który swój miał tuz przede mną. Ogólnie zabijanie czasu do startu, który się jeszcze przeciągną aż do 16.

Mała zajawka fotek :)

Kategoria Krótkie wypady

Praca i kolejne pętelki

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 3

Po pracy na 17 do WPKiW na objazd trasy z jej projektantem :P Osób było koło 10. Sama trasa to było dokładnie to, co już znałem. Za to miłym zaskoczeniem było jej oczyszczenie. Zniknął jeden konar oraz 3 niepotrzebne hopki - elo ziomy będą niepocieszone, ale trasa jest szybsza :D
Trochę za cienko się ubrałem. Krótkie spodenki i 10 stopni to średnia kombinacja :P

Do bani z taką pogodą

Wtorek, 21 maja 2013 · dodano: 22.05.2013 | Komentarze 1

Rano tylko asfaltem, bo szybko musiałem być w pracy. Pogoda super - słonecznie i ciepło.
Po południo burze i ulewy. I tak przez jakieś 1-1,5h. W sosnowcu ulewa. Padało jeszcze 10 minut przed wyjściem. Z tego powodu odwołałem kręcenie po WPKiW. Szkoda, bo dwie osoby były chętne. Po przejechaniu około 4 km patrzę i oczom nie wierzę. Drogi i chodniki suche. W parku praktycznie nie było śladów opadów. Nawet ziemia nie była szczególnie mokra. 3 Razy zjechałem sobie żeby poćwiczyć skoki i zakręcanie na bandach. Na więcej nie było czasu. Jak bym wiedział, to bym go wcześniej więcej wygospodarował :/

Trening w WPKiW

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 4

Trasa tak mi się spodobała, że dzisiaj pokręciłem 3 takie kółeczka plus same zjazdy na hopkach aż na sam dół :D
Z startem jest tylko jeden problem. Wiekowo wchodzę w elitę i bym musiał jechać 5 okrążeń (25km). Limit to max 1,5h. A trasa jest tak interwałowa, że utrzymać średnia 17 km/h na niej to może być wyczyn. Trzeba pomyśleć - mam czas do soboty.

Edit : w regulaminie jest, że zawodnicy zdublowani są ściągani z trasy w momencie, kiedy zwycięzca przekracza metę. Czyli jeśli w godzinę jakieś koksiątko skończy, to od razy koniec dla wszystkich, którym zostało jeszcze min. jedno całe okrążenie. Nie powiem, że do dupy. Płacisz, a to ile z tego będzie zabawy zależy od tego, jak szybko ktoś inny jedzie. Z kolei trasa hobby jest bez tych fajnych odcinków.
Kategoria Krótkie wypady

Rekonesans trasy Hołda Race

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 0

Wyjazd dopiero o 16:40 bo wcześniej nie było czasu. Cel sprawdzić trasę Hołda Race. Wyścig już za tydzień, a ja ciągle nie jestem zdecydowany czy wystartować. Na szczęście jadę z Jarkiem. Dzień wcześniej był w WPKiW na objeździe.
Najpierw przez 30 minut kręciliśmy się na czuja, bo jednak Jarek trasy całej nie znał, a tylko spekulował z kiepskiej mapki na stronie wyścigu :P
W końcu nas olśniło, że trasę pokazywały nie tylko tasiemki na drzewach, ale co ważniejsze zółte strzałki na ziemi :D I tak w końcu zaliczyliśmy ją w 95%.

Wrażenia
Trasa pierwsza klasa. Bardzo mi się podoba : hopki, korzenie i bandy na zjazdach :) Oby tylko było sucho.

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj już bez wydłużania. Tylko tam i z powrotem. Po zmianie tylnej opony z Hutchinsona na Nobby Nic'a tępo ewidentnie wzrosło :)

Lasy koło Nikiszowca © speed565

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 14.05.2013 | Komentarze 2

Po pracy na Murcki, potem dobijam w stronę Kamionki. Na samą górkę nie wjeżdżam, tylko odbijam w stronę byłego burdelu. Potem koło Stargańca i przez Lasy Kochłowickie do domu. Fajna pogoda to i fajnie się jechało.

Różnie, różniście

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 0

Po pracy umówiłem się z kolegą na 3 Stawach na małe kręcenie i jak widać aż tak małe nie było.
Z D3S wróciliśmy się na Nikiszowiec i zahaczając nawet o kawałek Mysłowic przez Murcki dojechaliśmy na PG3. Tym razem z premii zjechaliśmy i skierowaliśmy się na PG1 w Mikołowie. Na szczycie ocena godziny i decydujemy się pojechać pod burdel i dalej na Panewniki.
W Rudzie Śląskiej się rozdzielamy i dalej już sam jadę do teściów odebrać paczkę dla Żony.
Jak na małe kręcenie po pracy sporo tego wyszło :) No i Mirek mnie nieźle przegonił.

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 0

Po pracy najpierw na plac IC. Pogoda już się mocno psuła to na Ligocie odbiłem w stronę Chorzowa. Przed ulewą zdążyłem w ostatniej chwili. Ale burzy nie było :/