Pszczyna przez bagna

Niedziela, 21 czerwca 2009 · dodano: 22.06.2009 | Komentarze 2

Katowice - Mikołów - Łaziska - Kobiór - Babczyna Dolina - Czarków - Pszczyna - Studzienice (x2:)) - Kobiór - Tychy - Katowice

Piotrek był napalony na góry, jednak pogoda swoje.
Od samego rana było nie ciekawie, ale prognozy zapowiadały się nieźle - miało nie padać :P Zbiórka z Piotrkiem o 9:00 (oczywiście ja się 5 minut spóźniłem :P) i razem na Ligotę na spotkanie z Marcinem. Oczywiście już wtedy musieliśmy się potaplać nieco w błocie jadąc przez las ;]

Na miejscu okazało się że jedzie również z nami nowa koleżanka (dla mnie nowa).

Po drodze do Pszczyny było błoto, jeszcze więcej błota, bardzo dużo błota aż w końcu było go w pizdu :P

Babczyna Dolina © wolfik

babczyna dolina © wolfik

Pełno błota © speed565

Przeprawa © speed565

Nawet trafiliśmy na żołnierza który oczekiwał lada chwila ataku - ach ten efekt zaskoczenia :P

baza rakietowa © wolfik

W drodze powrotnej błota było mniej, ale za to więcej skrzypienia.

ent © wolfik

Dystans wyszedł naprawdę niezły, ale zmęczeni było do niego wprost proporcjonalne.
Kategoria Długie wypady

Qbuss
| 08:32 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj Faktycznie, błota w cholerę. BTW - wiesz może jaką funkcję spełniał ten duży budynek, w którym stoi żołnierz? Z zewnątrz wygląda jak przerośnięty dom :P

W „Babczynej Dolinie” przepięknie jest zimą.
Airlann | 21:12 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj Nie marudź Misiek, przecież Ty kochasz różne błotka i bajorka :))) Wiem coś o tym - im bardziej utytłany tym bardziej szczęśliwy po takiej wycieczce rowerkowej :)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa naspe