Na luzie po lesie

Wtorek, 27 sierpnia 2013 · dodano: 27.08.2013 | Komentarze 2

Za wietrznie dzisiaj było na szosę. Skoczyłem więc do lasu sprawdzić Bujaka przed niedzielnym Hołda Race. Po zamianie łańcucha wszystko dalej chodzi bez zarzutu. Nieźle jak na napęd z przebiegiem około 11 tys :) Jazda na dwa łańcuchy puki co się sprawdza.
Kategoria Krótkie wypady

speed565
| 07:06 środa, 28 sierpnia 2013 | linkuj Ponieważ trasa idzie częściowo przez budowane pole golfowe nie udostępniono żadnej mapy.
Ma być oficjalny objazd w sobotę o 18. Zbiórka w Bytomiu ul. Zabrzaańska na polach golfowych Armada. (z profilu holdy race) Na ulicy Zabrzańskiej jest Intermarche - trzeba zjechać na parking, tak jak do marketu i zaraz w prawo nową drogą, która jest w budowie - dojedzie się na pole golfowe - są tablice informacyjne (nie Hołdy, tylko Armady).
Mam zamiar się zjawić na ten objazd. Trasa ma być też dostępna od 6 do 10 w niedzielę, ale elita startuje dopiero o 15:45 i nie chce mi się tak wcześnie jechać.
Mam nadzieje, że trasa jest nieco łatwiejsza niż w Chorzowie, bo teraz chcą Elite przegonić po 6, a nie 5 pętlach.
devilek
| 21:06 wtorek, 27 sierpnia 2013 | linkuj Jakieś zapoznanie z terenem, po którym biegnie trasa robiłeś ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zasob