WPKiW

Poniedziałek, 21 października 2013 · dodano: 21.10.2013 | Komentarze 2

Dzisiaj na rower czas miałem jeszcze później niż wczoraj bo dopiero o 16. Ponieważ jeszcze musiałem skoczyć do rodziców to wybrałem się najpierw do parku. Dawno mnie tam nie było.
Chciałem zaliczyć pętlę Hołda Race. Naprawdę duża ilość liści tego nie ułatwiała. Problemem nie były tylko zjazdy. Czasem i ścieżki nie było widać :P Zauważyłem też bardzo dużo gałęzi o średnicy od 5 do 15 cm celowo ułożonych w poprzek ścieżek idących między drzewami ...
Po jednej pętelce kurs do rodziców i powrót do domu. W Batorym spotkałem jeszcze Piotrka wracającego z jazdy po lesie.

Dawne miejsce stacji Elki w WPKiW © speed565

Zeskok/zjazd w WPKiW © speed565
Kategoria Krótkie wypady

speed565
| 08:59 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Da deska jest do jazdy w druga stronę :P To jest tył bunkra i tu się ląduje. To takie awaryjne rozwiązanie (wcześniej jej nie było, a zeskok był).

A doświadczenie jest ciekawe, o ile się nie zgubi ścieżki :P
devilek
| 20:07 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Ta deska nie zachęca do wjazdu ... Na fotce wygląda, jakby się miała połamać przy trzecim podjeździe.

A trasa HR, to aktualnie może być ciekawe doświadczenie :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kapot