O mnie
Hej jestem speed565 z Chorzowa na Śląsku. Jak dotąd od 2008 roku udokumentowałem na bikestats 51608.49 kilometrów w tym 12239.21 po bezdrożach.Wyznaję zasadę "Not so pure MTB" - jadę tam, gdzie jest fajna trasa bez zastanawiania się jak to nazwać.
Rok 2017
Rok 2016
Rok 2015
Rok 2014
Rok 2013
Rok 2012
Rok 2011
Rok 2010
Rok 2009
Rok 2008
Parę fotek
Wykres roczny
Szukaj
Archiwum bloga
- 2017, Październik2 - 0
- 2017, Wrzesień12 - 1
- 2017, Sierpień14 - 0
- 2017, Lipiec15 - 0
- 2017, Czerwiec12 - 0
- 2017, Maj9 - 0
- 2017, Kwiecień13 - 0
- 2017, Marzec11 - 0
- 2017, Luty9 - 0
- 2017, Styczeń6 - 0
- 2016, Grudzień3 - 0
- 2016, Listopad10 - 0
- 2016, Październik10 - 0
- 2016, Wrzesień12 - 3
- 2016, Sierpień16 - 2
- 2016, Lipiec16 - 0
- 2016, Czerwiec11 - 0
- 2016, Maj13 - 4
- 2016, Kwiecień14 - 1
- 2016, Marzec9 - 0
- 2016, Luty6 - 0
- 2016, Styczeń6 - 0
- 2015, Grudzień12 - 0
- 2015, Listopad9 - 0
- 2015, Październik10 - 0
- 2015, Wrzesień13 - 1
- 2015, Sierpień18 - 6
- 2015, Lipiec16 - 1
- 2015, Czerwiec14 - 0
- 2015, Maj15 - 0
- 2015, Kwiecień11 - 4
- 2015, Marzec12 - 0
- 2015, Luty7 - 2
- 2015, Styczeń8 - 7
- 2014, Grudzień9 - 6
- 2014, Listopad11 - 2
- 2014, Październik13 - 14
- 2014, Wrzesień13 - 2
- 2014, Sierpień16 - 11
- 2014, Lipiec14 - 5
- 2014, Czerwiec10 - 6
- 2014, Maj14 - 16
- 2014, Kwiecień12 - 10
- 2014, Marzec13 - 27
- 2014, Luty11 - 27
- 2014, Styczeń11 - 8
- 2013, Grudzień18 - 34
- 2013, Listopad12 - 14
- 2013, Październik16 - 14
- 2013, Wrzesień16 - 27
- 2013, Sierpień18 - 17
- 2013, Lipiec18 - 24
- 2013, Czerwiec9 - 14
- 2013, Maj12 - 17
- 2013, Kwiecień13 - 2
- 2013, Marzec12 - 1
- 2013, Luty5 - 0
- 2013, Styczeń3 - 1
- 2012, Grudzień6 - 7
- 2012, Listopad13 - 6
- 2012, Październik15 - 20
- 2012, Wrzesień10 - 7
- 2012, Sierpień17 - 10
- 2012, Lipiec13 - 0
- 2012, Czerwiec13 - 1
- 2012, Maj16 - 8
- 2012, Kwiecień14 - 17
- 2012, Marzec12 - 22
- 2012, Luty5 - 6
- 2012, Styczeń5 - 0
- 2011, Grudzień8 - 0
- 2011, Listopad15 - 3
- 2011, Październik12 - 13
- 2011, Wrzesień10 - 0
- 2011, Sierpień4 - 0
- 2011, Lipiec6 - 9
- 2011, Maj11 - 21
- 2011, Kwiecień10 - 18
- 2011, Marzec12 - 6
- 2011, Luty5 - 0
- 2011, Styczeń7 - 9
- 2010, Listopad11 - 10
- 2010, Październik18 - 13
- 2010, Wrzesień15 - 11
- 2010, Sierpień10 - 4
- 2010, Lipiec17 - 2
- 2010, Czerwiec17 - 12
- 2010, Maj12 - 19
- 2010, Kwiecień11 - 11
- 2010, Marzec8 - 1
- 2010, Luty2 - 2
- 2010, Styczeń1 - 6
- 2009, Grudzień2 - 1
- 2009, Listopad12 - 8
- 2009, Październik9 - 4
- 2009, Wrzesień17 - 4
- 2009, Sierpień15 - 3
- 2009, Lipiec18 - 4
- 2009, Czerwiec11 - 7
- 2009, Maj14 - 9
- 2009, Kwiecień14 - 2
- 2009, Marzec7 - 2
- 2009, Luty2 - 3
- 2009, Styczeń1 - 1
- 2008, Grudzień2 - 3
- 2008, Listopad6 - 10
- 2008, Październik12 - 11
- 2008, Wrzesień9 - 9
- 2008, Sierpień12 - 4
- 2008, Lipiec11 - 5
- 2008, Czerwiec6 - 9
- 2008, Maj13 - 14
- 2008, Kwiecień8 - 0
- 2008, Marzec4 - 1
- 2008, Luty3 - 3
- 2008, Styczeń2 - 1
Dane wyjazdu:
34.63 km
7.00 km teren
01:44 h
19.98 km/h:
Aktywność Jazda na rowerze
Rower:Bujany Konik ver. 3.0
Nowa kierownica i wymiana pancerzy - system zamknięty :)
Piątek, 8 listopada 2013 · dodano: 08.11.2013 | Komentarze 3
Ochotę na wymianę kierownicy miałem jeszcze przed zmianą chwytów na Ergony. Ale nie myślałem, że pójdę w aż taką szerokość :P Myślałem o 690 może 700 mm. Tym czasem wczoraj przyszła do mnie kupiona na allegro Answer ProTaper DH o oszałamiającej szerokości 780 mm :D
Od razu wieczorem zabrałem się za przekładanie i przy okazji wymieniłem też pancerze. Poza zmianą kolorów doszedł domowej roboty zamknięty system pancerzy. Coś co miałem przy pierwszym bujaku, ale z lenistwa nie chciało mi się robić w tym. Koncepcja jest bardzo prosta i jej kluczowymi elementami są specjalne końcówki (te kupione w Bikershopie za 90 gr/szt) i dopasowana do nich rurka termokurczliwa (1m za 1 zł w sklepie z elektroniką). Wszystko jest banalnie proste w wykonaniu (fotki pokazują krok po kroku), daje ładny efekt wizualny i skutecznie chroni linkę przed brudem. Zestaw do przerzutek na mój rower kosztował 21 zł bez linek - czyli ułamek ceny dedykowanych zestawów.
Co do szerokości kierownicy. To już przy zamawianiu wiedziałem, że będzie cięta. Poranny dojazd tylko to potwierdził. Było niewygodnie i ledwo się mieściłem koło drzew.
Po pracy przesuwam wszystko o 3 cm do środka i jadę do Tomka w interesach. Powrót po zmroku przez las. Było lepiej, ale trzeba zwęzić chwyt jeszcze o 2 cm. i chyba będzie w sam raz. Czyli następne podejście to 730mm i dalsze testy.
Nowa kierownica nie przycięta© speed565
Trek po modernizacji© speed565
I pancerze :
Końcówka pancerza BIkershop© speed565
Domowy system zamknięty 1© speed565
Domowy system zamknięty 2© speed565
Domowy system zamknięty 3© speed565
Kategoria Jazda do pracy
Komentarze
Ciacho1985 | 21:20 piątek, 8 listopada 2013 | linkuj
Fajnie się prezentuje; bardzo lubię, jak pancerze są inne, niż czarne, choć sam tak nie mam ;)
Następnym razem polecam zastosowanie pełnego pancerza- od manetki do przerzutki. Linka o wiele dłużej wytrzymuje w takim układzie, opiera się błotom, deszczom i innym takim ;) Sam tak robię klientom i jeszcze nie słyszałem narzekań ;)
Swoją drogą- też jeżdżę na tak szerokiej kierze i długo mi przychodziło pozbycie się obawy o się nie zmieszczenie między drzewami :D Bądź, co bądź- rower o wiele stabilniej się prowadzi. :)
Komentuj
Następnym razem polecam zastosowanie pełnego pancerza- od manetki do przerzutki. Linka o wiele dłużej wytrzymuje w takim układzie, opiera się błotom, deszczom i innym takim ;) Sam tak robię klientom i jeszcze nie słyszałem narzekań ;)
Swoją drogą- też jeżdżę na tak szerokiej kierze i długo mi przychodziło pozbycie się obawy o się nie zmieszczenie między drzewami :D Bądź, co bądź- rower o wiele stabilniej się prowadzi. :)