O mnie

Hej jestem speed565 z Chorzowa na Śląsku. Jak dotąd od 2008 roku udokumentowałem na bikestats 51608.49 kilometrów w tym 12239.21 po bezdrożach.
Wyznaję zasadę "Not so pure MTB" - jadę tam, gdzie jest fajna trasa bez zastanawiania się jak to nazwać.

Rok 2017
baton rowerowy bikestats.pl Rok 2016
button stats bikestats.pl Rok 2015
button stats bikestats.pl Rok 2014
button stats bikestats.pl Rok 2013
button stats bikestats.pl Rok 2012
button stats bikestats.pl Rok 2011
button stats bikestats.pl Rok 2010
button stats bikestats.pl Rok 2009
button stats bikestats.pl Rok 2008
button stats bikestats.pl

Moja Kochana Żona :)



Znajomi

Parę fotek

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy speed565.bikestats.pl

Szukaj

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
34.63 km 7.00 km teren
01:44 h 19.98 km/h:
Aktywność Jazda na rowerze

Nowa kierownica i wymiana pancerzy - system zamknięty :)

Piątek, 8 listopada 2013 · dodano: 08.11.2013 | Komentarze 3


Ochotę na wymianę kierownicy miałem jeszcze przed zmianą chwytów na Ergony. Ale nie myślałem, że pójdę w aż taką szerokość :P Myślałem o 690 może 700 mm. Tym czasem wczoraj przyszła do mnie kupiona na allegro Answer ProTaper DH o oszałamiającej szerokości 780 mm :D
Od razu wieczorem zabrałem się za przekładanie i przy okazji wymieniłem też pancerze. Poza zmianą kolorów doszedł domowej roboty zamknięty system pancerzy. Coś co miałem przy pierwszym bujaku, ale z lenistwa nie chciało mi się robić w tym. Koncepcja jest bardzo prosta i jej kluczowymi elementami są specjalne końcówki (te kupione w Bikershopie za 90 gr/szt) i dopasowana do nich rurka termokurczliwa (1m za 1 zł w sklepie z elektroniką). Wszystko jest banalnie proste w wykonaniu (fotki pokazują krok po kroku), daje ładny efekt wizualny i skutecznie chroni linkę przed brudem. Zestaw do przerzutek na mój rower kosztował 21 zł bez linek - czyli ułamek ceny dedykowanych zestawów.
Co do szerokości kierownicy. To już przy zamawianiu wiedziałem, że będzie cięta. Poranny dojazd tylko to potwierdził. Było niewygodnie i ledwo się mieściłem koło drzew.
Po pracy przesuwam wszystko o 3 cm do środka i jadę do Tomka w interesach. Powrót po zmroku przez las. Było lepiej, ale trzeba zwęzić chwyt jeszcze o 2 cm. i chyba będzie w sam raz. Czyli następne podejście to 730mm i dalsze testy.

Nowa kierownica nie przycięta © speed565

Trek po modernizacji © speed565

I pancerze :

Końcówka pancerza BIkershop © speed565

Domowy system zamknięty 1 © speed565

Domowy system zamknięty 2 © speed565

Domowy system zamknięty 3 © speed565
Kategoria Jazda do pracy



Komentarze
speed565
| 22:01 piątek, 8 listopada 2013 | linkuj Ciacho85 wiem, że pełny pancerz byłby lepszy. Moja rama nie ma jednak mocowań do niego. Musiałby więc przypinać go zipami. To popsułoby czysty wygląd roweru i zipy mogłyby rysować ramę. A co do szerokości. To rano omijając błoto nawet prawie zahaczyłem o jedno drzewo.

Devilek no jak założyłem tą kierownicę to Trek strasznie nieproporcjonalnie wygląda. Ale co się dziwić - to część do rowerów o prawie dwa razy większym skoku. Po ciachnięciu będzie bardziej enduro :)
devilek
| 21:21 piątek, 8 listopada 2013 | linkuj Ale kobyła :D
Ciacho1985
| 21:20 piątek, 8 listopada 2013 | linkuj Fajnie się prezentuje; bardzo lubię, jak pancerze są inne, niż czarne, choć sam tak nie mam ;)
Następnym razem polecam zastosowanie pełnego pancerza- od manetki do przerzutki. Linka o wiele dłużej wytrzymuje w takim układzie, opiera się błotom, deszczom i innym takim ;) Sam tak robię klientom i jeszcze nie słyszałem narzekań ;)
Swoją drogą- też jeżdżę na tak szerokiej kierze i długo mi przychodziło pozbycie się obawy o się nie zmieszczenie między drzewami :D Bądź, co bądź- rower o wiele stabilniej się prowadzi. :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]