O mnie

Hej jestem speed565 z Chorzowa na Śląsku. Jak dotąd od 2008 roku udokumentowałem na bikestats 51608.49 kilometrów w tym 12239.21 po bezdrożach.
Wyznaję zasadę "Not so pure MTB" - jadę tam, gdzie jest fajna trasa bez zastanawiania się jak to nazwać.

Rok 2017
baton rowerowy bikestats.pl Rok 2016
button stats bikestats.pl Rok 2015
button stats bikestats.pl Rok 2014
button stats bikestats.pl Rok 2013
button stats bikestats.pl Rok 2012
button stats bikestats.pl Rok 2011
button stats bikestats.pl Rok 2010
button stats bikestats.pl Rok 2009
button stats bikestats.pl Rok 2008
button stats bikestats.pl

Moja Kochana Żona :)



Znajomi

Parę fotek

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy speed565.bikestats.pl

Szukaj

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
40.37 km 0.00 km teren
01:34 h 25.77 km/h:
Aktywność Jazda na rowerze

Attack & Force

Wtorek, 3 grudnia 2013 · dodano: 03.12.2013 | Komentarze 4


Tydzień temu złapałem okazyjnie (90 zł) na allegro komplet lekko używanych opon do szosy, ale dopiero dzisiaj mogłem je przetestować. Wspomniane laczki do komplet Continentala GP Attack i Force.
Już na początku czuć, że są lekkie. Moje poprzednie Schwalbe Lugano ważyły 645 gramów. Te Continentale na wadze pokazały tylko 379 gram. Przednia Attack (183 gramy) ma 22 mm szerokości. Tylna Force (196 gramów) ma 24 mm i jest nieco solidniejsza. Dzięki temu ma starczyć na dłużej.
Tylko czy tą różnicę w jakości opon czuć na drodze? I tak i nie. W samej prędkości czy przyśpieszaniu nie zauważyłem drastycznego skoku. Może nieco lżej się podjeżdżało, ale zmiana była na tyle mała że nie wiem czy to opony, czy akurat wiatr wiał w plecy. To co mnie zaskoczyło to wzrost komfortu. Pomimo nabicia ich tak samo jak Lugano na 7 barów (~100 psi) ewidentnie bardziej pracują. Jazda jest dużo bardziej płynna.
Przyczepności nie sprawdzałem. Drogi był gdzieniegdzie mokre i nie chciałem się wyłożyć wchodząc za ciasno w zakręt.

Trek na nowych oponkach © speed565

Wracając przez Panewniki miałem okazję sprawdzić jak wygląda efekt remontu zakrętu koło kościoła. Znając jakie były plany obawiałem się wyniku. Urzędasy mnie nie zawiedli. Totalnie spie..lili sprawę. Poniżej fotka pokazuje jak jadąc do Rudy Śląskiej droga nagle przed zakrętem się kończy. Według założeń teraz powinienem wjechać rowerem (kolarzówką) po krawężniku (tak zrobienie gładkiego wjazdu przerosło umiejętności tych budowlańców) na chodnik po prawej a po drugiej stronie znowu wjechać na drogę rowerową. Po protu ręce opadają ...

Bubel w Panewnikach, Katowicach © speed565

A i ciekawy mural na ulicy Mariackiej Tylnej w Katowicach :)

Mural w Katowicach © speed565
Kategoria Jazda do pracy



Komentarze
speed565
| 08:43 piątek, 6 grudnia 2013 | linkuj Jakbyś się przejechał to byś zmienił zdanie :P Ale spoko może jak założysz w góralu sliki to się gdzieś wybierzemy.
devilek
| 22:14 czwartek, 5 grudnia 2013 | linkuj Raczej to nie nastąpi ;) Wolę zmienić opony i gotowe, tym bardziej że komplet czeka na nowy sezon.
speed565
| 11:01 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Devilek to co teraz zamiast następnego górala składasz szosę ? :D
devilek
| 21:47 wtorek, 3 grudnia 2013 | linkuj Ładnie się ten rowerek prezentuje ;) A waga oponek powala ...
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eraln
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]