O mnie
Hej jestem speed565 z Chorzowa na Śląsku. Jak dotąd od 2008 roku udokumentowałem na bikestats 51608.49 kilometrów w tym 12239.21 po bezdrożach.Wyznaję zasadę "Not so pure MTB" - jadę tam, gdzie jest fajna trasa bez zastanawiania się jak to nazwać.
Rok 2017
Rok 2016
Rok 2015
Rok 2014
Rok 2013
Rok 2012
Rok 2011
Rok 2010
Rok 2009
Rok 2008
Parę fotek
Wykres roczny
Szukaj
Archiwum bloga
- 2017, Październik2 - 0
- 2017, Wrzesień12 - 1
- 2017, Sierpień14 - 0
- 2017, Lipiec15 - 0
- 2017, Czerwiec12 - 0
- 2017, Maj9 - 0
- 2017, Kwiecień13 - 0
- 2017, Marzec11 - 0
- 2017, Luty9 - 0
- 2017, Styczeń6 - 0
- 2016, Grudzień3 - 0
- 2016, Listopad10 - 0
- 2016, Październik10 - 0
- 2016, Wrzesień12 - 3
- 2016, Sierpień16 - 2
- 2016, Lipiec16 - 0
- 2016, Czerwiec11 - 0
- 2016, Maj13 - 4
- 2016, Kwiecień14 - 1
- 2016, Marzec9 - 0
- 2016, Luty6 - 0
- 2016, Styczeń6 - 0
- 2015, Grudzień12 - 0
- 2015, Listopad9 - 0
- 2015, Październik10 - 0
- 2015, Wrzesień13 - 1
- 2015, Sierpień18 - 6
- 2015, Lipiec16 - 1
- 2015, Czerwiec14 - 0
- 2015, Maj15 - 0
- 2015, Kwiecień11 - 4
- 2015, Marzec12 - 0
- 2015, Luty7 - 2
- 2015, Styczeń8 - 7
- 2014, Grudzień9 - 6
- 2014, Listopad11 - 2
- 2014, Październik13 - 14
- 2014, Wrzesień13 - 2
- 2014, Sierpień16 - 11
- 2014, Lipiec14 - 5
- 2014, Czerwiec10 - 6
- 2014, Maj14 - 16
- 2014, Kwiecień12 - 10
- 2014, Marzec13 - 27
- 2014, Luty11 - 27
- 2014, Styczeń11 - 8
- 2013, Grudzień18 - 34
- 2013, Listopad12 - 14
- 2013, Październik16 - 14
- 2013, Wrzesień16 - 27
- 2013, Sierpień18 - 17
- 2013, Lipiec18 - 24
- 2013, Czerwiec9 - 14
- 2013, Maj12 - 17
- 2013, Kwiecień13 - 2
- 2013, Marzec12 - 1
- 2013, Luty5 - 0
- 2013, Styczeń3 - 1
- 2012, Grudzień6 - 7
- 2012, Listopad13 - 6
- 2012, Październik15 - 20
- 2012, Wrzesień10 - 7
- 2012, Sierpień17 - 10
- 2012, Lipiec13 - 0
- 2012, Czerwiec13 - 1
- 2012, Maj16 - 8
- 2012, Kwiecień14 - 17
- 2012, Marzec12 - 22
- 2012, Luty5 - 6
- 2012, Styczeń5 - 0
- 2011, Grudzień8 - 0
- 2011, Listopad15 - 3
- 2011, Październik12 - 13
- 2011, Wrzesień10 - 0
- 2011, Sierpień4 - 0
- 2011, Lipiec6 - 9
- 2011, Maj11 - 21
- 2011, Kwiecień10 - 18
- 2011, Marzec12 - 6
- 2011, Luty5 - 0
- 2011, Styczeń7 - 9
- 2010, Listopad11 - 10
- 2010, Październik18 - 13
- 2010, Wrzesień15 - 11
- 2010, Sierpień10 - 4
- 2010, Lipiec17 - 2
- 2010, Czerwiec17 - 12
- 2010, Maj12 - 19
- 2010, Kwiecień11 - 11
- 2010, Marzec8 - 1
- 2010, Luty2 - 2
- 2010, Styczeń1 - 6
- 2009, Grudzień2 - 1
- 2009, Listopad12 - 8
- 2009, Październik9 - 4
- 2009, Wrzesień17 - 4
- 2009, Sierpień15 - 3
- 2009, Lipiec18 - 4
- 2009, Czerwiec11 - 7
- 2009, Maj14 - 9
- 2009, Kwiecień14 - 2
- 2009, Marzec7 - 2
- 2009, Luty2 - 3
- 2009, Styczeń1 - 1
- 2008, Grudzień2 - 3
- 2008, Listopad6 - 10
- 2008, Październik12 - 11
- 2008, Wrzesień9 - 9
- 2008, Sierpień12 - 4
- 2008, Lipiec11 - 5
- 2008, Czerwiec6 - 9
- 2008, Maj13 - 14
- 2008, Kwiecień8 - 0
- 2008, Marzec4 - 1
- 2008, Luty3 - 3
- 2008, Styczeń2 - 1
Dane wyjazdu:
40.37 km
0.00 km teren
01:34 h
25.77 km/h:
Aktywność Jazda na rowerze
Rower:Super Hiper Zapinkalacz
Attack & Force
Wtorek, 3 grudnia 2013 · dodano: 03.12.2013 | Komentarze 4
Tydzień temu złapałem okazyjnie (90 zł) na allegro komplet lekko używanych opon do szosy, ale dopiero dzisiaj mogłem je przetestować. Wspomniane laczki do komplet Continentala GP Attack i Force.
Już na początku czuć, że są lekkie. Moje poprzednie Schwalbe Lugano ważyły 645 gramów. Te Continentale na wadze pokazały tylko 379 gram. Przednia Attack (183 gramy) ma 22 mm szerokości. Tylna Force (196 gramów) ma 24 mm i jest nieco solidniejsza. Dzięki temu ma starczyć na dłużej.
Tylko czy tą różnicę w jakości opon czuć na drodze? I tak i nie. W samej prędkości czy przyśpieszaniu nie zauważyłem drastycznego skoku. Może nieco lżej się podjeżdżało, ale zmiana była na tyle mała że nie wiem czy to opony, czy akurat wiatr wiał w plecy. To co mnie zaskoczyło to wzrost komfortu. Pomimo nabicia ich tak samo jak Lugano na 7 barów (~100 psi) ewidentnie bardziej pracują. Jazda jest dużo bardziej płynna.
Przyczepności nie sprawdzałem. Drogi był gdzieniegdzie mokre i nie chciałem się wyłożyć wchodząc za ciasno w zakręt.
Trek na nowych oponkach© speed565
Wracając przez Panewniki miałem okazję sprawdzić jak wygląda efekt remontu zakrętu koło kościoła. Znając jakie były plany obawiałem się wyniku. Urzędasy mnie nie zawiedli. Totalnie spie..lili sprawę. Poniżej fotka pokazuje jak jadąc do Rudy Śląskiej droga nagle przed zakrętem się kończy. Według założeń teraz powinienem wjechać rowerem (kolarzówką) po krawężniku (tak zrobienie gładkiego wjazdu przerosło umiejętności tych budowlańców) na chodnik po prawej a po drugiej stronie znowu wjechać na drogę rowerową. Po protu ręce opadają ...
Bubel w Panewnikach, Katowicach© speed565
A i ciekawy mural na ulicy Mariackiej Tylnej w Katowicach :)
Mural w Katowicach© speed565
Kategoria Jazda do pracy