O mnie

Hej jestem speed565 z Chorzowa na Śląsku. Jak dotąd od 2008 roku udokumentowałem na bikestats 51608.49 kilometrów w tym 12239.21 po bezdrożach.
Wyznaję zasadę "Not so pure MTB" - jadę tam, gdzie jest fajna trasa bez zastanawiania się jak to nazwać.

Rok 2017
baton rowerowy bikestats.pl Rok 2016
button stats bikestats.pl Rok 2015
button stats bikestats.pl Rok 2014
button stats bikestats.pl Rok 2013
button stats bikestats.pl Rok 2012
button stats bikestats.pl Rok 2011
button stats bikestats.pl Rok 2010
button stats bikestats.pl Rok 2009
button stats bikestats.pl Rok 2008
button stats bikestats.pl

Moja Kochana Żona :)



Znajomi

Parę fotek

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy speed565.bikestats.pl

Szukaj

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
30.25 km 6.00 km teren
01:34 h 19.31 km/h:
Aktywność Jazda na rowerze

Praca i awaria Reby

Poniedziałek, 23 grudnia 2013 · dodano: 23.12.2013 | Komentarze 6


Rano warunki słabe. Na drogach sporo syfu. Na plus można zaliczyć krótki kawałek lasem, który przy okazji okazał się najczystszą drogą. Gdybym wiedział pojechałbym przez lasy Kochłowickie. Po południu dużo lepiej. Sucho, ciepło i też zdążyłem przed zmrokiem zahaczyć o las.

W czasie jazdy zauważyłem dziwne zachowanie amortyzatora. Był miękki, ale nie uginał się cały i koniec skoku następował nagle, nie było naturalnej dla pneumatyków progresji oraz blokada nie działała. W domu spuściłem z niego powietrze i dało się go ugiąć tylko na 8 cm. Coś w środku blokowało resztę. Chwilka klikania i już mam odpowiedź z identycznymi objawami : skrócenie skoku i brak blokady. Jakaś uszczelka w prawej goleni (motion control) puściła i bez rozebrania się nie obejdzie. Na święta zostaje mi albo szosa, albo lajtowa jazda na góralu tak, żeby go nie dobić (przez brak progresji jest to utrudnione). Albo Witek po świętach będzie miał czas, albo będę musiał wybulić ekstra kasę na serwis w bikershopie :(

Kategoria Jazda do pracy



Komentarze
speed565
| 05:36 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Koszt zwykłego serwisu (czyszczenie i wymiana oleju) amortyzatora RS i Foxa podobno teraz jest zbliżony. Tylko, że w tym drugim trzeba go robić częściej. Te 100 zł to właśnie za taką usługę.

Natomiast Gizmo dużo się nie pomylił jeśli chodzi o serwis dampera. Koszt pełnego serwisu (uszczelki, olej i azot) mojego Fox''a RP 23 DRCV w Kult Bike to 445 zł. Na szczęście robi się to dużo rzadziej.

Devilek koszt oryginalnych uszczelek RS do obu goleni to 200 zł (allegro). Na szczęście są dość trwałe, a i o zamienniki łatwo. W Torze nawet jednej nigdy nie trzeba było wymienić (przebieg 20 tys. km.).
devilek
| 21:12 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Bez przesady, aż tyle to nie. Całościowy serwis liska, z wymianą uszczelek, olejów to koszt około 250 zł. np. w bikershop.
gizmo201
| 21:09 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Na lisku to pewnie z 4stówki by zostawił, taki urok wyższych modeli
devilek
| 20:59 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Mówisz 100zł ... Więc ciesz się, że na lisku nie jeździsz, bo pewnie na stówce by się nie zakończyło. Cóż, coś za coś. Komfort jazdy kosztuje.
speed565
| 08:52 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Nie taka mała pierdoła. Serwis Reby to min. 100 zł u Witka. Chciałem to zrobić latem, ale wydatek się przesunął.
devilek
| 03:23 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj No to Ci się prezent trafił ... Niby pierdoła, ale znowu koszty.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orowm
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]