Jesienne IC 2014 - wydanie 3

Niedziela, 19 października 2014 · dodano: 20.10.2014 | Komentarze 8

Ustawka IC o 10 w Katowicach. Po dobrych doświadczeniach z wiosny liczyłem, że i tym razem tempo będzie w sam raz a trasa ciekawa.
Początek znośnie z prędkością w okolicach 27-28 km spowodowaną potrzebą przebijania się przez miasta (Katowice, Siemianowice i Piekary). Po opuszczeniu zabudować w okolicach Radzionkowa średnia zaczęła rosnąć. Korzyści płynące z jazdy w grupie pozwalały mi trzymać się reszty.
Ta sielanka nie mogła trwać wiecznie. Na otwartej przestrzeni zaczął się mocny boczny wiatr, który solidnie mnie znosiły, a tego peleton już nie mógł zniwelować. Na domiar złego spory kawałek był pokryty fatalnym, popękanym asfaltem. Cyborgom to jakoś nie przeszkadzało i dalej pruli w okolicach 32 km/h. Ja już powoli wysiadałem. Gdybym się zmobilizował, może bym jeszcze pociągnął 10 km, ale potem bym miał totalna bombę. Po około 60 km już na tyle zacząłem odstawać, że dałem sobie spokój.
Dalsza droga była prosta i wystarczyło, żebym się dostał w okolice Agaty w Gliwicach. Stamtąd powrót już nie stanowiłby kłopotu. Wybrałem więc najprostszą opcję przez centrum miasta.
Zaliczyłem jeszcze postój w Chudowie na Coca-Cole i pociski :)

Koniec końców wypad fajny, tylko sił brakowało.

Grupa na IC
Grupa na IC © speed565

Kolarze w Gliwicach
Kolarze w Gliwicach © speed565

Kategoria Długie wypady

speed565
| 09:05 wtorek, 21 października 2014 | linkuj A to ciekawe rzeczy piszesz, bo na profilu IC jest napisane :
"Od października do kwietnia w każdą niedzielę o 10 dłuższy spokojny trening na różnych trasach. Informacje na bieżąco na profilu. "
gizmo201
| 02:21 wtorek, 21 października 2014 | linkuj Samo IC mówi, że łatwo nie będzie. W końcu po to jadą by zrobić rundkę w towarzystwie z dobrą średnią
speed565
| 19:57 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Fakt jak je można porównywać. To tak samo bez sensu jak ocenianie czyjejś średniej prędkości podczas wyjazdu, w którym się nie brało udziału i w warunkach, o których się nic nie wie.
gizmo201
| 16:09 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Zmartwię cię byłem, i jakoś nie było źle. Tylko co ty porównujesz mtb z szosą
speed565
| 14:10 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Jak widać Gizmo201 nie mam dość siły w nogach, żeby sprostać twojemu wyobrażeniu o jeździe na kolarzówce. Ale polecam wybrać się kiedyś na IC. Będziesz mógł zawstydzić parę osób.
gizmo201
| 13:35 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj taką średnią to na mtb się kręci w tlenie, na szosie to raczej piknikowe tempo to jest
speed565
| 11:52 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Do momentu kiedy odpadłem miałem średnią na poziomie 28,5 km/h. Gdyby nie wiatr byłaby pewnie w okolicach 30 km/h.
Niestety ale parę osób zapomniało, że miało być spokojnie i nie przejmowali się, że ludzie ledwo nadążają. Co dziwniejsze teraz jest teoretycznie okres roztrenowania, a lepiej było na wiosnę, kiedy jest przygotowanie do sezonu.
macomac
| 11:12 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Troche srednie tepo jak na jesienne treningi w "tlenie"

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktnie