Daj dzieciakom łopatę ...

Czwartek, 18 grudnia 2014 · dodano: 21.12.2014 | Komentarze 2

Dzień wolny w jednym konkretnym celu - przetestować siodełko. Rano kiepsko, potem się wypogodziło. Z powodu aury cel do WPKiW.
Teren do testów nie był zły. Wiadomo jak się jeździ szybko w terenie, często zmienia pozycję to prawie każda kanapa się nada. Ja potrzebowałem czegoś spokojniejszego, gdzie więcej czasu spędzę siedząc.
Po paru km mogę stwierdzić, że Nago Evo nie jest dla mnie. Za bardzo ugniata wrażliwe obszary. Dodatkowo zbyt często się wierciłem.

Od tego miejsca rzucam mięchem
Co do tytułu wpisu, to tyczy się on tego, co od lat dzieje się ze ścieżkami w parku. Wszędzie (słownie) wyrastają hopki. Po prostu żadna wyjeżdżona scieżka nie może pozostać zbyt długo bez jakiejś muldy. Oczywiście im większa i bardziej chujowo zaprojektowana tym lepsza. Dzisiaj pojechałem zjazdem znanym z Hołda Race. Traska fajnie zrobiona - niezbyt wymagająca technicznie, ale dająca przyjemność (prawie każdy ją zna). Oczywiście jakieś łebki musiały ją zrobić bardziej hardcore. Na początku wyrosły dwa małe zeskoki jeden za drugim. Tak blisko siebie, że ciężko się nimi nacieszyć. Potem jak to jeden "elo ziom" określił zrobili "rock garden". Czyli między parę kamieni wpakowali kilka belek. A to tylko jeden z przykładów.
Nie mam nic przeciwko temu, żeby w WPKiW były takie trasy, Tylko, czy każda ścieżka musi tak kurwa wyglądać. Czy naprawdę w tym miejscu ma się dać przyjemnie jeździć albo na szosie po asfalcie, albo na rowerze DH!? Czy włądze parku tego nie widzą, czy zwyczajnie są zbyt kurwa leniwe, żeby chcieć nad tym zapanować?