Świąteczne Góry Sowie

Czwartek, 25 grudnia 2014 · dodano: 29.12.2014 | Komentarze 1

W życiu bym nie pomyślał, że pod koniec grudnia będę jeździł na rowerze w górach. A tu 25 grudnia, ciepło, sucho a ja mam ze sobą kolarzówkę :)
Do Srebrnej Góry staram się wybierać boczne drogi. Jak się okazało niepotrzebnie. Ruch i tak był znikomy, za to drogi kiepskie. Wiatr mocno dawał się we znaki. Z górki rower rozpędzał się raptem do 32 km/h. W Srebrnej Górze zaczyna się najgorszy podjazd. Stromy, długi a do tego w centrum około kilometrowy odcinek bruku. Solidnie mnie tam wytrzęsło. Chyba z dwie przerwy zrobiłem. Ostatnim ciężkim fragmentem była dróżka pod sam fort. Już miałem ją sobie darować, ale coś w środku nie pozwalało mi zawrócić.
Od tego momentu było łatwiej. Natomiast powrót przez góry to już bajka. Prawie cała trasa nowy, gładki i suchy asfalt z wisienką na torcie w postaci kilku ciasnych szykan od 43 kilometra :D

Strumyczek
Strumyczek © speed565

Centrum Srebrnej Góry
Centrum Srebrnej Góry © speed565

Fragment trasy strefy mtb sudety