WPKiW - wiosna i 3 razy zima

Poniedziałek, 6 kwietnia 2015 · dodano: 06.04.2015 | Komentarze 2

Najpierw mieliśmy się spotkać o 10, ale o 9:20 zaczęło sypać. Drugie podejście było o 12:15 i wyglądało nieźle tak do 5 minut przed wyjściem. Byłem już jednak zdeterminowany. Sypało mocno, ale tak około 5-10 minut.
W parku pogoda się diametralnie zmieniła. Słońce w pewnym momencie tak świciło, że zacząłem żałować nie zabrania letnich rękawiczek. Do tego niewiele ludzi jak na dzień wolny. Długo to nie trwało, bo oczywiście zachmurzyło się i po raz kolejny śnieg.
Po powrocie pod blok Jarka chwilkę rozmawiamy i co - znowu śnieg, nawet mocno, a tu jeszcze 3 km do domu.

P.S. znowu zaczął skracać się skok w Rebie. Już tracę cierpliwość do tego widelca. Miał być nowy napęd do szosy, ale jak w Spider Suspention nic mi nie doradzą, to będzie nowy amorek.

WPKiW - tu naprawdę widać padający śnieg :P
WPKiW - tu naprawdę widać padający śnieg :P © speed565
Kategoria Krótkie wypady

speed565
| 18:39 poniedziałek, 6 kwietnia 2015 | linkuj Ta awaria się ciągnie już prawie pół roku. Mam wrażenie, że szkodzą jej niskie temperatury a mechanik już nie ma pomysłów. Skontaktuję się jeszcze ze specami z Spider Suspention, może oni coś doradzą.

To nie tylko nieszczelność komory pozytywnej. Było w niej nieco mniej powietrza, ale dopompowanie wysunęło golenie tylko na 3-4 mm, a brakowało koło 1,5 centymetra. No i brakowało w niej ledwo 5-10 PSI. Potem sprawdziłem jeszcze negatywną, ale tam wyglądało ok. Dopiero jak spuściłem cześć powietrza z negatywnej i na nowo napompowałem to wrócił do normy.
devilek
| 17:55 poniedziałek, 6 kwietnia 2015 | linkuj Nie kracz tak na Rebę, bo się rozmyślę. A planuję zmienić R7 właśnie na RS Reba. Przypadkiem nie masz nie szczelnej komory powietrznej ( pozytywnej ). Dwie takie same usterki w krótkim czasie ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza