Orzesze

Niedziela, 26 kwietnia 2015 · dodano: 26.04.2015 | Komentarze 2

Z powodu niesprawnego górala dzisiaj ominął mnie wypad w góry. Z tego powodu chciałem dzisiaj się porządnie ścierać. Jazda z Jarkiem się do tego idealnie nadaje. Nie dość, że ma niespożyte pokłady energii, to jeszcze świetnie motywuje do odnajdowania w sobie podobnych :)
Startujemy o 10 w kierunku Orzesza. Dzisiaj tam był zawody parami i chciałem je zobaczyć. Trasa w sporej części była mi już znana. Do tego pomimo zmęczonych nóg po wczorajszym jechało się nadzwyczaj lekko. Na miejscu zachęcony przez Jarka jedziemy trasę zawodów. Każdy samotnie swoim tempem. Efektem jest podniesienie średniej wycieczki o 2 km/h do 30,22 (przed 19 km próbą było 28,5). Powrót już z powoli dopadającym mnie zmęczeniem. Podjazdy momentami były ciężkie. Na sporym odcinku ćwiczyliśmy z Jarkiem jazdę na zmianach. Momentami nie wychodziło to tak płynnie, ale z czasem kto wie.
Cel upodlenia się został osiągnięty, a średnia jedna z najwyższych w moim życiu na tak długim dystansie.

P.S. sprawdziłem też skarpetki kompresyjne z Lidla. Jechało się w nich przyjemnie. Nic nie cisnęło (za mocno). Dodatkowo łydki był fajnie rozgrzane i chronione przed wiatrem. Za tą cenę można śmiało brać (o ile jeszcze gdzieś są).