561 metrów przewyższenia

Chorwackie Wyspy - dzień 2 - Krk - Rab

Poniedziałek, 8 sierpnia 2016 · dodano: 19.08.2016 | Komentarze 0

Pierwszy pełny dzień wyprawy po Chorwackich Wyspach.
Zaczynamy od przejazdu do miejscowości Krk na wyspie Krk (nie wysilili się za bardzo :P). Droga prosta i przyjemna. Na miejscu chwilka postoju i ruszamy dalej w stronę przeprawy promowej. W tym momencie zaczyna się największa niespodzianka tego dnia - 5 km normalnego MTB. Ania dzielnie mieliła pod górę. Prowadziła tylko, jeśli brakowało techniki (czyt. koło buksowało na żwirze) :)
Prom jest dość spory i można wygodnie odpocząć. Płyniemy nim około 40 minut.
Po dotarciu na Rab najpierw kierujemy się na plażę. Kto chce się kompie. My jednak udajemy się na obiad. W nadmorskiej knajpce łapię się na pyszna makrele z grilla:). Dalej jedziemy na kamping malowniczą, nadmorską droga. Po drodze zaciekawił mnie jeden podjazd. Poprosiłem Moje Kochanie aby jechała dalej, a ja sprawdziłem co tam było. Efekt to dwa zdjęcia poniżej.