578 metrów przewyższenia

Chorwackie Wyspy - dzień 4 - Pag

Środa, 10 sierpnia 2016 · dodano: 22.08.2016 | Komentarze 0

Tym razem nie zmieniamy kampingu (nie trzeba składać rano namiotu :D ) a w planie jest eksploracja południowej części wyspy Rab z wizyta w mieście Rab.
Pierwsza część wycieczki nudnawa. Proste drogi z małą ilością zakrętów czy skrzyżowań. To też na nie przypada większość przewyższeń. Jednak najgorzej z tego dnia wspominam natężenie ruchu samochodowego. Niestety, ale na tych wyspach najczęściej jest tylko jedna trasa biegnąca z jednego krańca na drugi. Nie trudno się domyśleć, że ruch na nich jest spory.
Powrót z Pagu to już inna historia. około 2/3 trasy jechaliśmy nadmorską, szutrową bardzo mało uczęszczaną ścieżką. Tym samym bez niepotrzebnego stresu i napinki mogliśmy delektować się widokami. Tylko ciemne chmury na horyzoncie przypominały nam, że nie można za bardzo zwalniać :P
Poza jedna, bardzo głupią moją gleba wycieczka jednak przyjemna.

WIdok na miasto Pag na wyspie Pag :)