Praca

Wtorek, 13 września 2016 · dodano: 14.09.2016 | Komentarze 3

Rano myślałem, że to będzie kolejna jazda najkrótszą drogą, ale po południu jakoś chęci wróciły.
Wracając zaatakowałem KOM 'Droga przez lasek' wzdłuż autostrady idący od osiedla Witosa do centrum logistycznego. Wykręciłem co prawda trzeci czas, ale żeby wyprzedzić pierwszego Jarka muszę urwać jeszcze 6 sekund i mieć średnią na poziomie 38 km/h. To już jest na skraju możliwości mojego napędu 2x9, ale kto wie :)
Kategoria Jazda do pracy

speed565
| 08:51 czwartek, 15 września 2016 | linkuj Nie trzeba używać oficjalnej aplikacji Stravy do rejestrowania tras. Ja wszystko zapisuje garminem, a Strave mam zsynchronizowana z kontem na Garminconnect. Na WP są programy, które umożliwiają wrzucanie tras na Strave, np. Cycle Tracks GPS. Jest też ręczne przerzucanie tras w formacie GPX z Endemondo do Stravy :)
Segment mógłby być dłuższy gdyby nie droga. Apadanie z pełną prędkością na asfalt to kiepski pomysł. Ale można zrobić nowy segment np. wzdłuż płotu logistyki aż do Niedźwiedzińca :)
devilek
| 23:09 środa, 14 września 2016 | linkuj Znalazłem ;) Szkoda, że nie ma Stravy na WP, bo bym zaatakował i odcinek mógł być pociągnięty aż do końca płotu, a nie leśnej ścieżki.
| 23:01 środa, 14 września 2016 | linkuj Daj no link do tej traski z Stravy. Tam jest w sumie tylko jedna ścieżka uczęszczana, a z Witosa na DC4 można dojechać trzema różnymi trasami.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktnie