Bytom - Rogoźnik - Kamionka

Wtorek, 1 listopada 2016 · dodano: 02.11.2016 | Komentarze 0

Można powiedzieć że trochę służbowo, a trochę prywatnie. Najpierw 'służbowo' z Jarkiem kierujemy się na cmentarz do Bytomia. Im bliżej celu, tym ruch był większy. Nam to szczególnie nie przeszkadzało, ale współczułem kierowcą.
Następnym celem był Świerklaniec do którego pojechaliśmy zahaczając o Kopiec Wyzwolenia. Spod zapory następnie przez Rogoźnik dojechaliśmy do Kamionki. Mi to miejsce się nawet spodobało i chciałem je pokazać Jarkowi. Całego wzgórza nie objechaliśmy, ale z tego co pamiętam zaliczyliśmy większość z najciekawszych fragmentów (łącznie z kamieniami).
Powrót miał być jak najkrótsza drogą, ale jak widać na śladzie i tak się nieco w Chorzowie pokręciliśmy.
Niby przyzwyczaiłem się, że tempo z Jarkiem jest wysokie, ale odkąd jeżdżę z pulsometrem dalej mnie to zaskakuje. Średni puls miałem 147! Dwa dni wcześniej z Marcinem wyszło 124. Subiektywnie po cięższej jeździe czułem się mnie zmęczony.