Rysianka I Pilsko

Niedziela, 26 lipca 2009 · dodano: 27.07.2009 | Komentarze 2

Tym razem pogodzie się nie daliśmy i pojechaliśmy. Co prawda z małym niepokojem jak w górach będzie wyglądało bo w sobotę trochę padało.
Na szczęście na miejscu nie było tak źle. Co prawda było mokro i momentami bardzo ślisko, ale jechać przyjemnie się dało.
Pierwszym szczytem była Rysianka.

Ach te widoki :) © speed565

Dalej na Rysiankę © speed565

Czasem wjechać się nie da :( © speed565

Marcin na Rysiance © speed565

Niespodziewane spotkanie :) © speed565

Można powiedzieć powrót na stare śmieci bo w liceum byłem tam dwa razy na nartach (jedyne dwa razy kiedy narty miałem na nogach ). Trasa pół na pół - jazda z prowadzeniem. Ale dotarliśmy. A w schronisku niespodzianka. Spotykamy Monikę z chłopakiem :)
Potem dalej na Halę Miziową. Na miejscu chyba najbardziej chybiony pomysł wycieczki - wejście na Pilsko żeby porobić fotki. Wejście czarnym - masakra. Zejście żółtym jeszcze większa masakra. Już lepiej było zejść czarnym bo część dało się zjechać - sprawdził Piotrek :P
Ale humor poprawiły mi zjazdy jakie nas czekały. Naprawdę były super ;] Potem jazda do Żywca i pociąg.