h km/h:

Centrumrowerowe.pl - porażka

Poniedziałek, 24 maja 2010 · dodano: 24.05.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj dostałem w końcu przesyłkę z centrumrowerowe.pl. Po dokładnie tygodniu od złożenia zamówienia :/ A wszystkie towary mieli na magazynie.

Sklep internetowy duży i znany. Początkowo zrobili na mnie bardzo dobre wrażenie. Musiałem kupić bloki do zimowych butów, a tylko oni je mieli. Postanowiłem tez wykorzystać ich gwarancję najniższej ceny i poszperałem za niższą ceną licznika Sigma 1009. Po wypełnieniu formularza na ich stronie obniżyli mi cenę o 5 zł na 62. Całość trwała może z godzinę. Więc bardzo szybko.

W poniedziałek o 14 zamówiłem to i parę części do napędu (łańcuch, kasetę i koronkę 32T). Na drugi dzień o 9:10 dostałem maila że mam wpłacić kasę. Zrobiłem to o 9:40 licząc że kasa będzie u nich jeszcze tego samego dnia i szybko wyślą. I tu się przeliczyłem.

Kiedy do czwartku dalej nie miałem potwierdzenia że maja kasę zadzwoniłem o 12. Opisałem jaka jest sytuacja. Osoba która odebrała powiedziała mi że zamówienie jest przekazane do realizacji i dzisiaj będzie wysłane. Jakie było moje zdziwienie kiedy dzwonie o 15:55 i słyszę że nie wysłali bo jest nie zapłacone. No kuśwa wcześniej słyszałem co innego :/ Tym razem facet informuje mnie że jutro (tzn w piątek!!) się tym zajmie.

Dzwonię na drugi dzień o 9:30 (pracują od 8). Słysze że jeszcze nie ma szefa, a tylko on może grac wyciągi z konta. Nie no takie coś w firmie wysyłkowej !! Prezes zjawił się (jak to na szefa) koło 13. I wtedy dalej nie mogli znaleźć przelewu (kasy u mnie nie było już we wtorek - cztery dni wcześniej). Po tym jak wysłałem im potwierdzenie przelewu z Inteligo po godzinie dostałem mail o zapłacie i wysyłce. No nikt mi nie wmówi że taki sklep uwierzył plikowi PDF że zapłaciłem. Więc pewnie dziwnym trafem nagle kasa się znalazła.

Sklep fajnie zaopatrzony i mają bardzo niskie ceny. Szczególnie z ta gwarancją ceny. Działa i warto poszperać bo oni dadzą taniej. Ale przygotujcie się na czekanie. Ja czekałem od poniedziałku do poniedziałku z przesyłka kurierem :/

piootrj
| 14:04 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj A mi przysłali dwie obręcze, każdą osobno i każdą w inny dzień, a zamówiłem jedną oczywiście :)
speed565
| 09:33 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj U mnie sama przesyłka szła dwa dni. Wysłali w piątek, a dostałem w poniedziałek rano. Ale na potwierdzenie że mają kasę czekałem od wtorku do piątku.
donremigio
| 08:52 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj Ja kiedyś u nich zamówiłem kilka rzeczy w tym 32 szprychy. Przesyłka też długo szła, i jak już doszła to okazało się, że w paczce jest jedna szprycha w cenie tych 32 :) Dosłali resztę ale niesmak pozostał.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atoro