Trening w WPKiW

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 4

Trasa tak mi się spodobała, że dzisiaj pokręciłem 3 takie kółeczka plus same zjazdy na hopkach aż na sam dół :D
Z startem jest tylko jeden problem. Wiekowo wchodzę w elitę i bym musiał jechać 5 okrążeń (25km). Limit to max 1,5h. A trasa jest tak interwałowa, że utrzymać średnia 17 km/h na niej to może być wyczyn. Trzeba pomyśleć - mam czas do soboty.

Edit : w regulaminie jest, że zawodnicy zdublowani są ściągani z trasy w momencie, kiedy zwycięzca przekracza metę. Czyli jeśli w godzinę jakieś koksiątko skończy, to od razy koniec dla wszystkich, którym zostało jeszcze min. jedno całe okrążenie. Nie powiem, że do dupy. Płacisz, a to ile z tego będzie zabawy zależy od tego, jak szybko ktoś inny jedzie. Z kolei trasa hobby jest bez tych fajnych odcinków.
Kategoria Krótkie wypady

speed565
| 07:40 środa, 22 maja 2013 | linkuj Akurat rozumiem limit czasu w przypadku takiej organizacji imprezy jak Hołda Race. Tu kategorie puszczają osobno więc muszą ustalić jakiś harmonogram co ile . Co za tym idzie, jeśli ktoś jest za wolny to niestety wypada zanim pokona cały dystans, bo następni jadą.
Uzależnienie ściągania z trasy od ukończenia wyścigu przez zwycięzcę uważam już za chamską wygodę organizatorów. Pewnie liczą, że niby dają 1,5h, ale Ci najlepsi pokonają w 50-60 minut. To zdublowanych ściągniemy po 1:05 i koniec. Szkoda, bo wtedy płacisz, ale nie masz pewności ile za to dostaniesz.
Najlepsze by było coś w formule maratonu z trasą tak fajną jak ta XC (krzyżówka Silesia Cup z Hołda Race). Może za rok ...
gizmo201
| 15:35 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj Łukasz coraz częściej z tym zapisem się spotykam, już od jakieś czasu to funkcjonuje, co nie jest fajne.
Ściąganie z trasy nie bd miłe dla was, lepiej by pozwolili dojechać do końca, a czasu nie uwzględaniać
speed565
| 07:51 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj Gizmo czy ja gdzieś napisałem, że ja się na coś zgodziłem? Jeszcze się nie zapisałem, a na swoim blogu marudzić mogę do woli :P
Może mylnie napisałem, że to regulamin. Wzmianki o tym w nim nie ma. Jest tam tylko informacja o limitach czasu.
Informację o tej zasadzie znalazłem dopiero na profilu na mordoksiążce. Jest to chyba jakiś standard na wyścigach XC. Jako że wcześniej startowałem tylko na Silesia Cup, a to był maraton, to mnie takie coś zaskoczyło.
gizmo201
| 20:01 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj Zaś marudzisz, czytając regulamin wiedziałeś na co się piszesz. Niestety tak to jest skonstruowane, nic nie poradzisz na to ;/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczyc