Praca i kolejne pętelki

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 3

Po pracy na 17 do WPKiW na objazd trasy z jej projektantem :P Osób było koło 10. Sama trasa to było dokładnie to, co już znałem. Za to miłym zaskoczeniem było jej oczyszczenie. Zniknął jeden konar oraz 3 niepotrzebne hopki - elo ziomy będą niepocieszone, ale trasa jest szybsza :D
Trochę za cienko się ubrałem. Krótkie spodenki i 10 stopni to średnia kombinacja :P
Kategoria Jazda do pracy

devilek
| 04:05 sobota, 25 maja 2013 | linkuj Wiadomo, że czas każdego okrążenia będzie się różnił. Jadę tam dla siebie, ale pytałem bo razem z kumplem nie wiedzieliśmy, czy nasz czas chociaż w normie się mieści ;)
speed565
| 19:05 piątek, 24 maja 2013 | linkuj Dokładnie akurat w tych miejscach te przeszkody były nie potrzebne. Nie stanowiły wyzwania, tylko przeszkadzały w jeździe.
Ani razu nie sprawdzałem czasu pętli. Wychodzę z założenia, że i tak jest ich 5 więc czasy będą się różniły.
devilek
| 18:51 piątek, 24 maja 2013 | linkuj Ja pojeździłem dzisiaj rundki. Konar był denerwujący, bo trzeba było schodzić i przenosić rower. Za hopki, to chwała organizatorom, ponieważ te dwie, po krótkim zjeździe tylko przeszkadzały, a ta mała od biedy mogła zostać, ale jak jej nie ma, to tylko lepiej.

ps. z ciekawości, jaki miałeś czas jednej rundy ? U mnie 15:30, nie gnając na max i nie wiem, jak się do tego ustosunkować.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jacyd