Prawo Murphy'ego

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 3

Jak się coś może popsuć, to się na pewno popsuje w najmniej odpowiednim momencie.

Po weekendzie mam niestety nieco zjarane plecy, więc jazda do pracy odpada minimum do środy. Na szczęście na inne wycieczki zabieram mały, lekki plecak.
No a w końcu trzeba porządnie przegonić nowe koła. Startuję więc o 19 i kieruję się na Chudów.
Pod zameczkiem średnia 29,8 km/h. Minutka na telefon i już wracam. Mniej więcej w połowie drogi wskakuje za autobus i spokojnie śmigam ponad 40. Aż tu nagle łup - zaliczam dziurę. Pierwsza myśl oby koła były całe. Na szczęście dalej proste i sztywne. Dopiero po około 700 metrach zauważam kapcia z przodu. Pierwszego od 1,5 roku. A ja do nowych kół nie mam jeszcze zapasu. Stare wentyle są za krótkie. Los się jednak do mnie uśmiechnął i pompka Lezyny wymagałą tylko paru milimetrów, żeby złapać wentyl. A ten z jednej jedynej zapasowej dętki wystawał po napompowaniu z obręczy dosłownie na 5mm.
W domu jestem w ostatniej chwili. Jutro muszę kupić jeszcze jedną dętkę 60mm.
Jest też obiecana fotka. Koła to 3T Accelero 40 PRO ze stożkiem 37mm :D

Trek 1.7 na kołąch 3T Accelero 40 PRO © speed565
Kategoria Krótkie wypady

speed565
| 08:31 piątek, 21 czerwca 2013 | linkuj To tylko koła :P Ciągle najważniejsza jest noga, a ta zostaje po staremu.
Ale fakt rower dużo lepiej wygląda, a kto wie czy to nie pomoże wykrzesać paru watów ekstra z łydki :)
sammael
| 18:10 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj no no teraz ciężko cię będzie na moich kołach bontragera dogonić ;p
devilek
| 15:50 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj Trzeba przyznać, że super się prezentuje na tych kółeczkach.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad