Do Mikołowa kobicować koledze

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 7

Wszyscy zajęci albo zawodami, albo obowiązkami rodzinnymi. Staruje więc góralem, żeby pokibicować Jarkowi na IV Mistrzostwach Mikołowa XC.
Droga na miejsce bez problemu. Na miejscu staram się znaleźć start nie wjeżdżając na trasę. To się nie udaje, ale dzięki temu poznaję kilka zakrętów, które czekają Jarka. Trasa mi się nie podoba. Jest przekombinowana. Jazdę utrudniają kładki, nie z powodu że są wąskie, ale śliskie a tuż za nimi zrobiono zakręty. W dodatku te odcinki są wąskie, więc jak ktoś stanie to wszyscy za nim też.
Po wyścigu wracam zahaczając o Kamionkę. Parę zjazdów i już wiem, że przez brak treningów z psychika gorzej. Trzeba więcej ćwiczyć.
Muszę jeszcze szybko zahaczyć o rodziców. Pogoda nagli, bo już grzmi. W domu ląduję 2 minuty zanim zaczyna padać deszcz i grad :D

Jutrzejsza jazda niestety pod znakiem zapytania. Coś mnie nadgarstek mocno boli :/ Nawet nie wiem kiedy się tak załatwiłem.

Kategoria Krótkie wypady

speed565
| 17:38 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Fakt, że wykorzystali każdy metr kwadratowy parku na trasę.
Jarek był 4 w kategorii M4 i PIERWSZY w Składak Race :D Pierwszy raz widziałem Wigry 3 z zatrzaskowymi ubijakami !!
devilek
| 17:25 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Cudów w takim parku nie ma się co spodziewać i tak chyba max wycisnęli z niego, na tej trasie. Niedosyt pozostaje, bo wstałem o 6:30, odrobiłem co miałem i pojechałem ... Się przejechać po trasie.

Jak koledze poszło, jeśli można wiedzieć ?
speed565
| 17:14 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Ja będąc koło domu już spokojnie jadę, patrzę przed koło a tu nagle błysk gdzieś z boku i tak walnęło, że aż podskoczywszy. Zdążyłem tylko wnieść rower do mieszkania kiedy zaczęło walić gradem.
Wiesz, ja większość drogi jadę lasem a tam nie ma gdzie się schować :P
gizmo201
| 17:10 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Oj nas dwie burze chwyciły i to solidne
speed565
| 17:07 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Devilek ja dojechałem właśnie koło 12:30, ale że miałem problem ze znalezieniem startu to się musieliśmy minąć. Trasa tragiczna nie była, ale jak dla mnie miejscami niepotrzebnie utrudniona i niedopracowana.

Gizmo tak to byłem ja. Sorry że się nie zatrzymałem, ale się śpieszyłem. Nawet na kamionce zabawiłem 10 minut. Przynajmniej dzięki temu nie złapał mnie grad :D
gizmo201
| 16:51 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Mijałem ciebie chyba na ulicy Konstytucji 3 maja w Mikołowie
devilek
| 16:45 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj W jakich godzinach byłeś ? Ja zrezygnowałem i około 12:30 wróciłem okrężnie po płaskim do domu. Trasa, jak dla mnie specjalnie łatwa nie była, ale też nie mega trudna. Podziękowałem za ściganie, co opisałem Ci poprzez pw.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epeza