Ze Słoneczkiem

Zamiast kubicowania wróciłem z nowym rowerem :D

Środa, 13 lipca 2016 · dodano: 15.07.2016 | Komentarze 0

Wybraliśmy się z Anią w celu obejrzenia Tour de Pologne. Plan zakładał najpierw odwiedzenie strefy kibica w Chorzowie, a potem zawitania do Katowic na więcej atrakcji.
W Chorzowie miał tez odbywać się konkurs. Według regulaminu miał to być sprint na rowerach stacjonarnych (kto pierwszy pokona 1 km). Organizacja była wyjątkowo kiepska. Staliśmy tam chyba z 1h aż coś zaczęło się dziać. Skończyło się na tym, że każdy kręcił po prostu przez 4 minuty, a na końcu było wśród uczestników losowanie. No i może kolarzy za dużo nie widziałem, ale wygrałem rower Merida Matts 6.5 :)

Nagroda w kokursie z okazji TDP
Nagroda w konkursie z okazji TDP © speed565

V Rajd Nadziei

Niedziela, 1 maja 2016 · dodano: 18.05.2016 | Komentarze 0

Rajd Nadziei jest to cykliczna impreza, której celem jest zebranie funduszy na Hospicjum w Chorzowie. W tym roku razem z Anią wybraliśmy się na nią pierwszy raz.
Na miejscu bardzo dużo ludzi. Z początku było nieco ciasno, ale potem kolumna się nieco rozciągnęła. Sam rajd był bardzo profesjonalnie przygotowany. Poza wolontariuszami również policja i straż miejska zabezpieczały skrzyżowania.
Koniec przejazdu znajdował się w Chorzowskim Skansenie, gdzie mieliśmy darmowy wstęp.

Do Chudowa z Żoneczką

Niedziela, 17 kwietnia 2016 · dodano: 18.04.2016 | Komentarze 1

Rozkręcanie się Ani trwa w najlepsze. Z tygodnia na tydzień trasy są dłuższe i wzrasta ilość terenu :)
Dzisiaj na celownik bierzemy Chudów. Zahaczamy jeszcze o Rybołówkę, ale moje Kochanie nie miało ochoty na rybkę. W Chudowie klasycznie pociski.
Z powodu pięknej pogody i czasu robimy jeszcze postój na Przystani w Kochłowicach. Normalnie zatrzęsienie ludzi na rowerach. W większości były to całe rodziny.

Po parku z Żoneczką

Niedziela, 10 kwietnia 2016 · dodano: 11.04.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj miło mnie zaskoczyło moje Kochanie.
Pogoda od rana była średnia : zimno i wilgotno. W planie miałem pokręcić, ale nie specjalnie się z tym śpieszyłem. A tu nagle po godzinie oglądania Paryż-Roubaix Ania oznajmiła, że chce pojeździć na rowerze :) Asekuracyjnie pojechaliśmy do WPKiW.
Na miejscu pusto. Paru rowerzystów i biegaczy. Koło stadionu akurat zaczynał się mecz rugby. Problemem była aura. Wilgoć potęgowała uczucie zimna. Zrobiliśmy z Anią trzy kółeczka pod planetarium i wróciliśmy do domu. W sam raz na ostatnie 45 km wyścigu.

odcz

Krótki rozjazd z Żoną

Sobota, 2 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 0

Krótka popołudniowa jazda z Żoneczka na Przystań w Panewnikach.

Chorzowski Klub Rowerowy

Środa, 23 września 2015 · dodano: 24.09.2015 | Komentarze 0

Moje Kochanie się stopniowo rozkręca :D Dzisiaj Ania przyjechała po mnie do pracy i razem wróciliśmy przez 3 Stawy.
Na necie znalazłem informację, że tego dnia jest w MDK w Batorym spotkanie Chorzowskiego Klubu Rowerowego. Nawet nie wiedziałem, że takie coś istnieje, a tu informacja, że akurat obchodzą rok funkcjonowania! W drodze powrotnej jedziemy więc na spotkanie.
Grupa jest dość wszechstronna. Z jednej strony organizują wycieczki, w których jadą 9 latki, z drugiej są też bardziej ambitne wydarzenia jak Szlak Orlich Gniazd, czy wypady w góry.

Po parku z Żoneczką

Wtorek, 22 września 2015 · dodano: 23.09.2015 | Komentarze 0

Popracowa wycieczka z Żoneczką po WPKiW.

Katowicki piknik lotniczy

Niedziela, 30 sierpnia 2015 · dodano: 05.10.2015 | Komentarze 0

Udana jazda z moim Kochanie. Najpierw pojechaliśmy na Rybaczuwkę w Lasach Murckowskich. Potem wracając przez 3 Stawy trafiamy na piknik lotniczy :)

Praca i park z Żonką

Czwartek, 13 sierpnia 2015 · dodano: 14.08.2015 | Komentarze 1

Od paru dni coś mi w szosie stuka. Ponieważ pojawia się on tylko podczas pedałowania na siedząco dzień wcześniej ściągnąłem korbę i wykręciłem suport. Za każdym razem mnie to zaskakuje jak prosto przy hollowtechu się to robi. Całość zajęła mi raptem około 25 minut :)
Rano jadę z wielką nadzieję, która szybko uleciała, bo odgłos dalej był.
Po powrocie do domu wyciągnąłem i przeczyściłem jeszcze sztycę i dokręciłem śruby od koszyków.
Po szybkim serwisie wybrałem się z Anią do parku na krótką przejażdżkę. Na kolarzówce moje Kochanie jeszcze się najpewniej nie czuje, ale na samej drodze już tak. No i w końcu moja szoska jechala idelanie cicho. W WPKiW jedno kółeczko pod planetarium, goferek i wracamy bo zaraz się będzie robiło ciemno.

Grecja Chalkidiki - dzień 6

Czwartek, 23 lipca 2015 · dodano: 31.07.2015 | Komentarze 0

Po dwóch dniach luzu i odpoczynku zabrałem się z grupą terenową pełen energii i chęci upodlenia. Miałem nadzieję na zaliczenie jakiegoś fajnego terenu. Można sobie wyobrazić moje zdziwienie i rozczarowanie kiedy się okazało, że tego dnia nie będzie żadnych gór, ani nawet trudniejszego terenu.
Najgorszy był jednak postój na plaży w Sarti. Miał trwać około 1 godziny, ale w praktyce wyszło chyba z 2x dłużej. Do tego, będąc przygotowany na zupełnie coś innego, zamiast ręcznika i kąpielówek w plecaku miałem 4 dętki i ekstra butelkę wody.
Od padnięcia z nudów uratował mnie telefon od Ani. Odpoczywała ona z teoretycznie wolniejszą grupą widokową 5 km przed nami !! Nie zastanawiając się długo zabrałem rower, odpaliłem nawigację i zmieniłem grupę :)
Zgadnijcie który zespół był pierwszy na kempingu :D